// Strawberry Cupcake


Hello World ! Welcome to my cutie blog . I just shared what I like and feel .


► My Biography
► My Love
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
miss that time
Sunday, March 24, 2013 | 4:30 PM | 0 Sweet Cupcake





on 27th May 2012 
aku dapat semua ni dari dia yg tersayang tu . siapa lagi kalau bukan dari my hubby tu kan . but , time ni kitorang belum lah kahwin lagi . memang ape yg aku dapat ni biasa je . tapi yg luar biasanya adalah bunga tu . hee . chocolate tu memang dia selalu belikan untuk aku . tapi yg bunga tu , the best part . 

thank you tau sayang . saya harap sayang awak kat saya tak kan pernah berubah . dulu awak sayang saya , dan saya nak sayang awak kat saya tu kekal sampai bila bila . sekali pandang awak je boleh membuatkan saya sayang kat awak , tapi perlu kan seumur hidup saya untuk melupakan awak . to forget you is the impossible thing . jadi , saya tak kan pernah lupakan awak because i love you so much .